П`ятниця, 04.26.2024, 0:39 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Позакласна робота | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Мій сайт

Урок – тренінг: Безпека в Інтернеті

Мета: дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету. Сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання. Мотивувати їх поширювати цю інформацію у своєму середовищі.

План проведення тренінгу

1. Мотивація проведення тренінгу. На сьогодні в Україні проблема безпеки дітей в Інтернеті постала особливо гостро. Аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється, і її переважну частину становлять діти та підлітки, які повністю не усвідомлюють загрози, що можуть чекати у віртуальному просторі. Тільки об’єднавши наші зусилля, ми зможемо допомогти захистити себе від небезпек віртуального світу та навчитись правилам безпечного поводження у світовій мережі. (презентація) 2. Організація груп для проведення тренінгу.
3. Виконання завдань.

Завдання 1. Написати на аркуші свій логін. Обмінятися аркушами та написати побажання автору незнайомого логіну. Зробити висновки.

Завдання 2. Обговорити проблеми по групам:

  • «Можливості Інтернету»;
  • «Яка небезпека нас чекає в Інтернеті»

(Висновки оформляють на папері та презентують)

  • Узагальнити проблеми Інтернету

Завдання 3. Обговорення по групам: «Як захистити себе в Інтернеті»; (Висновки оформляють на папері та презентують)

Завдання 4.

  • Огляд Інтернет–сторінки “Онляндія: безпечна веб-країна” (http://www.onlandia.org.ua)
  • Обговорення рекомендацій
  • Обговорення рекомендацій, як діти можуть зменшити ризик.

Завдання 5. Участь у акції «Петиція за безпечний Інтернет» http://www.onlandia.org.ua/ukr/Vote.aspx

4.Завдання на наступні уроки:

  • За допомогою графічного редактора створити малюнок на тему «Я-за безпечний Інтернет»
  • Cтворити презентацію на тему «Безпека в Інтернет»
  • «Інтернет залежність»
  • «Інтернет: добро чи зло?»
  • «Злочини в Інтернет»
  • «Як захистити себе в Інтернеті?»
  • «Хакери: хто вони?»
  • «Все про спам»
  • Створити стінгазету «Ми і безпечний Інтернет»

5. Підведення підсумків. Написання побажань та коментаріїв.

Тема: Безпечна робота в Інтернеті.

Мета:

  • ознайомити учнів з правилами безпечної роботи в Інтернеті;
  • домогтися засвоєння учнями правил безпечної роботи в Інтернеті;
  • розвивати логіку, кмітливість;
  • виховувати інформаційну культуру учнів

Тип уроку: формування знань

Обладнання: квітка з відривними різнокольоровими пелюстками

Зміст уроку

  1. Організаційний етап (вітаємося, записуємо дату і тему уроку)
  2. Перевірка домашнього завдання
  3. Мотивація (розповідь вчителя)

Коли ми потрапляємо до Всесвітньої мережі, ми наче виходимо з дому на вулицю, та нас оточують люди: хороші та погані, добрі та злі, розумні та не дуже. Ми свідомо здійснюємо пошук потрібної нам інформації. Інтернет є дуже широким джерелом інформації, іншими словами, інформаційним простором, у якому, як і в реальному житті,є хороші та погані сторони.
Дуже часто ми чуємо «– Дотримуйся правил дорожнього руху», «- Дотримуйся правил поводження з газом, пожежної безпеки», і ми спокійно реагуємо на це і виконуємо, бо знаємо, що це життєво необхідно. На заводі, чи на фабриці, і взагалі на будь-якому підприємстві, дорослі знають і дотримуються правил, щоб працювати безпечно, щоб ніщо не загрожувало не тільки їх життю, але і моральній та духовній рівновазі.

Так і ми працюючи в Інтернет, ми повинні з’ясувати, а які тут існують правила, і що нам потрібно знати і чого дотримуватися, щоб залишитися здоровою людиною з усіх боків.

Тому і тема уроку присвячена «Безпечній роботі в Інтернеті».

  1. Актуалізація

Кросворд

1. «Дверцята» до інших сторінок.

2. Електронна «книжка», де містяться різна інформація.

3. Сторінка сайту.

4. Комп’ютери, з’єднані між собою.

5. Програма для перегляду веб-сайтів.

6. Програма для спілкування.

  1. Засвоєння нового матеріалу

На дошку кріплять квітку з відривними різнокольоровими пелюстками, на яких з іншого боку записані правила безпечної роботи в Інтернеті. Разом з учнями, які по черзі відривають пелюстки, обговорюємо і записуємо (коротко) у зошити ці правила.

Правила Інтернет-безпеки і Інтернет-етики для дітей і підлітків

· Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.

· Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.

· Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.

· Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.

· Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.

· Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.

· Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.

· Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.

· У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.

· Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.

· Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.

· Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!

  1. Підсумки уроку.

Тільки в процесі інтелектуального та культурного розвитку людина може оцінити всі переваги Глобальної мережі. Для цього у неї є всі можливості. Адже, хто володіє інформацією, той володіє світом. Тільки не треба забувати, що інформацію можна легко пошкодити та знищити, тому безпека роботи в Інтернеті є основоположною на початку роботи у Всесвітній павутині

Заповнити таблицю

Інтернет небезпечний

Інтернет корисний

1. Наявністю надмірної кількості реклами.

1. Швидкий доступ до інформаційних ресурсів.

Домашнє завдання.

  1. вивчити правила
  2. заповнити до кінця таблицю
  3. творче завдання: написати вірш про Інтернет

uCozCopyright MyCorp © 2024